Recenze map

Modsource Map      ( základní plodiny, BGA )

Modsource map je upravená základní mapa s nějakými vylepšenosti. První doubrou věcí je bioplynová stanice která Vám poskitne dlouhou práci. Další rozdílná věc oproti Základní mapě je, že statek je rozdělen do 3 částí, oproti základní mapě kde jsou jen dva statky. Dále jsou pole větší ( blíž ke silnicím ), a tvůrce mapy využil místo hory pole, které je určenu pro kukuřici. Při začátku hry máte k dispozici starší i novějši vozidla a všechna pole zasetá, takže se nemusíte na nějakou dobu otálet se sázením. To je od mapy asi vše...

Mapu bez problému stánete na internetu, stačí zadat jmeno mapy. Kdybyste chtěli odkaz na stažení tak napište do diskuze.

Hodnocení : 8, 5 / 10

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZÁKLADNÍ MAPA

O této mapě moc toho nenapíšu..., hlavně to hlavní :-) Mapa obsahuje základní plodiny,  mod hnuj a chování krav. Ve hře najdete i různé pamětihodnosti jako například zřícenina, nebo výhled na Vaši farmu, atd. Asi každý přizná že mapa není bůchvyjak zábavná, a po několika hodinách hraní Vás nebaví ( jak u koho, u mě třeba cca: 8 - 10 hodin, co bohatě stačí na hraní...!!! ). Hlavním plusem je že v mapě je hodně různých objektů, a při tom se tak nelaguje ( neseká ), jak by člověk očekál, což se moc mapám nedaří poprat.

Takže jest-li Vás začala hra Traktor simulátor 2 začala bavit, tak vřele doporučuju, stáhnout nějakou mapu z internetu.

Hodnocení : 7 / 10